Reparații parbrize

Oricât de multă grijă se acordă automobilului, cu timpul parbrizul acestuia se sparge, fie în urma unei pietricele care a provocat o fisură, fie în urma unui impact puternic sau a unui accident. Indiferent dacă sunteți proprietarii unei mașini practice sau a uneia de lux, este esențial să rectificați din timp orice mică defecțiune pe care o observați la nivelul parbrizului, a lunetei sau a geamurilor laterale. Cu cât amanați respectivele reparații, cu atât mai mari vor fi investițiile ulterioare pe care le veți avea de făcut.

Există mai multe tipuri de fisuri, în funcție de formă: Semiluna, Ochi de bou, Combinatie sau Semilună 

Ochi de bou: Crăpăturile “ochi de bou” sunt numite așa, după ținta de la jocul de darts. În mod natural are o formă rotundă și există un punct de impact în mijloc, cu cercuri concentrice în jurul sau. Acest tip de fisură în parbriz se poate repara ușor dacă ajungi la service din timp. O încercare de reparare târzie va lăsa loc și timp mizeriei să se acumuleze în crăpătură, transformând toată munca într-o corvoadă. Un expert în reparații de parbrize trebuie să curețe o fisură “ochi de bou” în mod meticulos astfel încât adezivul să se lipească bine.

Semiluna: Similară cu fisura “ochi de bou”, cea “semilună” e un semicerc cauzat de impactul puternic cu pietriș. În esență, e un “ochi de bou” parțial, foarte ușor de reparat. Din moment ce nu e un cerc complet, cei de la service o pot curăța și repara mult mai ușor și rapid față de fisura “ochi de bou”. Șansele ca o crăpătură mai mare să se formeze în urma unei fisuri semilună sunt foarte mici.

Stea: Caracterizate de aspectul de stea, fisurile “stea” sunt o povară, pentru că sfârșesc adeseori împânzite pe toată suprafața parbrizului. Ele apar când un obiect lovește parbrizul și lasă mici (uneori lungi) fisuri care se îndepartează de locul impactului. E foarte important ca acest tip de fisuri să fie reparate imediat pentru a evita eventualele probleme care pot fi întâmpinate pe drum. Nereparată, o fisură în formă de stea, poate determina numeroase alte fisuri pe tot parbrizul mașinii voastre. 

Combinație: Crăpătura combinată e un mix format din fisurile “ochi de bou” și “stea”. Din cauza suprafeței mari pe care o ocupă, ele sunt foarte greu de reparat. Chiar și cu tehnologia din ziua de astăzi , aspectul fisurii combinate poate fi diminuat dar nu reparat complet. Adesea, în acest tip de fisură, lipsesc anumite porțiuni de sticlă, ceea ce face crăpătura și mai greu de reparat.

Ciobituri și înlocuire parbrize.

Avem echipă de diagnosticare și oferim servicii de reparare rapidă a ciobiturilor de sticlă de la cea mai mică dimensiune până la mărimea unei monezi.

Rapiditate:

Repararea durează de obicei mai puțin de 30 de minute.

Recomandari si preventie:

Recomandăm repararea unei ciobituri cât mai din timp pentru a nu se produce fisurarea parbrizului, care să necesite ulterior înlocuirea acestuia și implicit costuri mai mari.

În cazul în care, crăpătura este mai mare de 30 mm, pentru siguranța dumneavoastră, vă recomandăm schimbarea parbrizului. Acesta este un proces rapid, lucrarile de înlocuire a parbrizului durează cam 3-4 ore.

Zgârieturi pe parbrize:

Echipa noastră oferă consultanță de specialitate pentru găsirea unei soluții optime în repararea unui parbriz zgâriat.

Indiferent de tipul de daună suferit de parbriz: zgârietura, ciobitura sau fisura, recomandăm repararea sau înlocuirea acestuia.

Recomandări si prevenție:

Una din metodele de prevenire a fisurării parbrizelor este înlocuirea regulată a ștergătoarelor. Un technician expert al echipei ART UNIVERSUM vă poate instala ștergătoarele noi fără taxă suplimantară.

Fisurile în parbriz se pot agrava, ajungând să pericliteze vizibilitatea în trafic.

Pentru a evita probleme mai grave, dar si pentru a reduce costurile este bine să rezolvați problema crăpăturilor din parbriz imediat ce observați apariția lor.

Așa că, indiferent de tipul de fisură în parbriz cu care aveți de-a face, contactați-ne cât mai repede sau

faceți o programare.